Saturday 25 April 2015

Hair decisions life decisions

Środa 22/4. Dzień kolejnych szybkich decyzji, pokaz już w niedzielę, a to oczywiste, że modelka nie pójdzie w pokazie z odrostem na głowie. Mimo tego, że naturalnie jestem blondynką; moje włosy były już raz rozjaśniane na prezentację ogólną. Na szczęście, zaufany team wiedział co zrobić. Salon DJ Ambrose to najbardziej prestiżowy oraz zaufany przezemnie salon. Fryzjerzy w DJ Ambrose nie traktują fryzjerstwa jako zawód, a pasję. Frabują, ścinają oraz czeszą głównie modelki; na różnego typu pokazy oraz prezentacje, fryzury są prezentowane w najwyższej półki magazynach modowych oraz fryzjerskich. Kiedy dotarłam do salonu miałam centymetrowy odrost kontrastujący ze srebrnymi blond włosami. Orzekłam, że nie chcę niszczyć włosów oraz bedzie to ostatni raz w ktorym pozwalam na farbowanie z racji ze farby wysuszają włosy. Po usłyszeniu tego Fryzjerzy zaproponowali abym porozmawiała z założycielem, szefem oraz ekspertem od włosow kim byl Darren Ambrose. 
Popierając moją zecyzję zdecydowali się na minimalne przejście z mojego naturalnego blodndu na srebrno popiołowy blond. 
Kolor oraz czyste proste ścięcie wykonali Abby Smith oraz Kieran Tudor; dwoje ekspertów z DJ Ambrose. 

Efekt:


Nagrody fryzjerskie:





Team: 

1 comment: